Solárium Beroun Ergoline je solárium, které má provozovnu v Berouně a v Králově Dvoře. Jedná se o speciálku, která se zaměřuje na provoz solária. Ačkoliv se to nemusí zdát, mají velkou konkurenci, protože v téměř všech místních fitkách a posilovnách je nějaké solárium. Tato případová studie ukazuje, že pokud se někdo specializuje na konkrétní činnost, je relativně snadné a více méně povinné být ve vyhledávání na Google na nejlepších pozicích.
Průběh spolupráce a výsledky
1) Tvorba a optimalizace webu
Pro klientku jsme zpracovávali nejen optimalizační parametry webu, ale vytvářeli jsme také webové stránky. Ty jsme zpracovávali s ohledem na to, aby byly dohledatelné v rámci obou poboček firmy, tzn. Beroun a Králův Dvůr. To se podařilo relativně rychle a web se začal zobrazovat na nejlepších pozicích během dvou měsíců.
2) Firemní zápisy na Firmy.cz
Klientka měla zastaralé a neaktualizované profily na Firmy.cz.
Beroun: Solárium Beroun - Ergoline (Beroun-Centrum) • Firmy.cz
Králův Dvůr: Solárium Králův Dvůr - Ergoline (Králův Dvůr, Počaply) • Firmy.cz
Oba profily jsme kompletně aktualizovali a optimalizovali tak, aby byla šance, že v rámci organického vyhledávání budou samostatně dohledatelné a nebudou spadat pod celou kategorii, jak to zpravidla bývá. To se nám podařilo a hovoří o tom výsledky vyhledávání. Oba profily jsou samostatně dohledatelné výše, než je celá kategorie.
3) Firemní zápisy na Google
Pro klientku jsme optimalizovali také firemní zápisy na Google. První jsme se ovšem museli vypořádat s tím, že nikdo neměl do firemních zápisů na Google přístup. Poté, co jsme se do profilů dostali přes schvalovací a ověřovací proces, kompletně jsme profily aktualizovali a optimalizovali. Nyní jsou oba firemní profily na Google samostatně na první straně na Google, tzn. že Google nenabízí žádnou další konkurenci ve městě, tudíž velká část poptávky je směřovaná přímo na web a kontaktní údaje klientky.