Pro klienta, který v Uherském Brodu, Uherském Hradišti a ve Zlínském kraji poskytuje realitní služby, jsme optimalizovali online prezentaci pro lepší dohledatelnost na internetu.
Průběh spolupráce a výsledky
1) Optimalizace firemního zápisu na Google
Klienta jsme původně oslovili s nabídkou správy firemního zápisu na Google. Původně byl zápis neaktualizovaný a nezobrazoval se příliš dobře ve vyhledávání na Google. Profil jsme kompletně vyplnili, optimalizovali a pravidelně se o něj staráme, aby vykazoval aktivitu, která je pro celkové zobrazování důležitá. Od té doby se dlouhodobě profil zobrazuje na první straně na Google na zvolené klíčové slovo: "realitní makléř Uherské Hradiště".
2) Optimalizace webu
Klient měl přehledný, pochopitelný a hezký web: Realitní makléř Uherské Hradiště, Uherský Brod | Hladiš Reality. Přesto se moc dobře nezobrazoval ve vyhledávání na internetu. Důvodem bylo to, že jednotlivé podstránky neměly vyplněné optimalizační parametry a web nebyl jasně zacílený na konkrétní oblast. Dále web neměl zpracované jednotlivé služby, které mají vyhledávací potenciál pro náběr nových klientů.
Zpracovali jsme jednotlivé služby a vzali si za cíl, že web budeme cílit na Uherské Hradiště a Uherský Brod, kde klient primárně působí. Výsledky se dostavily po dvou týdnech.
2a) Realitní makléř Uherské Hradiště, Uherský Brod
2b) Odhad nemovitosti Uherské Hradiště, Uherský Brod
2c) Odhad pro dědické řízení Uherské Hradiště, Uherský Brod
2d) Investice do nemovitosti Uherské Hradiště, Uherský Brod
2e) Výkup nemovitosti Uherské Hradiště, Uherský Brod