Případová studie, online marketing: Autobazar a autopůjčovna Liberec

Pro klienta, který provozuje v Liberci autobazar a autopůjčovnu, jsme optimalizovali online prezentaci pro lepší dohledatelnost na internetu.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Pronájem optimalizované firemního zápisu na Google

Původně jsme spolupracovali s firmou, která provozovala v Liberci na dané adrese autobazar a autopůjčovnu. Po prodeji firmy jsme navázali spolupráci s novým provozovatelem, který primárně převzal dva firemní zápisy na Google, které jsme vytvořili, optimalizovali a dostali na první stranu na Google. Tyto profily na Google klientovi pronajímáme a udržujeme na první straně na Google.

 

2) Optimalizace firemního zápisu na Firmy.cz

Klient měl relativně nový web a nový firemní profil na Firmy.cz: Ondřej Lipovský - autobazar (Liberec VI-Rochlice) • Firmy.cz. Proto jsme mu nabídli kompletní optimalizaci online prezentace.

Nejprve jsme doplnili profil na Firmy.cz. Vyplnili jsme chybějící kategorie a štítky. Dále popis a titulní fotku v profilu.

 

Součástí této optimalizace firemního zápisu na Firmy.cz bylo i to, že jsme klientovi upravili optimální nastavení kampaně na Firmy.cz. Klíčové bylo se za rozumnou cenu zobrazovat v rámci autobazaru a autopůjčovny.

 

3) Optimalizace firemního zápisu na Google

Klientovi jsme založili firemní zápis na Google a nyní ho spravujeme, optimalizujeme a průběžnou aktivitou v profilu pracujeme na tom, aby se profil dostal na první stranu na Google.

Autobazar a autopujcovna Liberec - Google zápis 

 

4) Optimalizace webu

Klientovi jsme nabídli také optimalizaci webových stránek: Autobazar Liberec | ONDŘEJ AUTO. Webové stránky byly nové, přehledné a pochopitelné, ale nebyly optimalizované, takže nebyly dohledatelné pro zákazníky na internetu. Primárně jsme se zaměřili na klíčová slova "autobazar Liberec" a "autopůjčovna Liberec". Zpracovali jsme optimalizační parametry a webař je vložil do webu klienta. Podotýkám, že dosažených pozic jsme dosáhli během necelých dvou týdnů.

 

 

Poté jsme klientovi doporučuji ještě lepší zpracování služeb, tvorbu unikátních podstránek na pojišťovací služby. A doporučili jsme lepší práci s nabídkou vozidel a s tím souvisejícím "archivem".