Případová studie, online marketing: 3D virtuální prohlídky nemovitostí, fotografování nemovitostí Liberec, Mladá Boleslav, Hradec Králové

Firma MDM studio se zabývá tvorbou marketingových a mediálních výstupů pro reklamní a propagační účely. Zpracovávají videa, videa ve výškách, videa za pomoci dronu,  3D virtuální prohlídky nemovitostí, letecké videa a fotí nemovitosti. Primárně cílí na realitní sektor a pomáhají realitním kancelářím a realitním makléřům s tvorbou video prohlídek nemovitostí v Liberci, Mladé Boleslavi, Hradci Králové a v celém regionu Čech severně od Prahy.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Firemní zápis na Google

Původně jsme klienta oslovili s nabídkou vytvořením firemních zápisů na Google, které dokážeme optimalizovat na zvolené klíčové slovo v rámci lokální služby. Tuto službu ovšem již nenabízíme, protože Google změnil v roce 2023 pravidla a není již možné takto firemní zápisy na Google vytvářet. Nicméně v té době jsme vytvořili dva firemní zápisy na Google, které jsou aktivní dodnes. Oba zápisy jsme optimalizovali na zvolená klíčová slova a dostali jsme je na první stránku na Google: 3D virtuální prohlídky Liberec, Letecké video Liberec.

 

Optimalizace webu

Po dvouleté spolupráce na firemních zápisech na Google jsme klientovi nabídli jednorázovou optimalizaci webových stránek. Web klienta "trpěl" na zcela běžnou věc českých webů. Krásný, přehledný a pochopitelný web neznamená, že se prosadí ve vyhledávání. Takovým webům běžně chybí optimalizační parametry, které jsou klíčovým komponentem k celkovému zobrazování ve vyhledávačích. A to na webu klienta chybělo. Web klienta byl velmi složitě dohledatelný, a to i v domovském Liberci.

Toto ovšem není nic proti webařům. Jejich práce je vybudovat web. Jedná se o profesi, která má jasnou náplň, tzn. vytvořit funkční  a líbivý web. Jejich činností ovšem zpravidla není to, aby byl web dohledatelný ve vyhledávání. Na to je třeba optimalizace webu, tzn. někoho, kdo umí web optimalizovat pro vyhledávače, aby byl web dohledatelný a aby byl na dobré pozici ve vyhledávači, např. na Google.

Zpracovali jsme analýzu klíčových slov pro aktuální podobu webu a domluvili jsme se s klientem, že primárně web budeme cílit na města: Liberec, Mladá Boleslav a Hradec Králové.

V polovině dubna 2024 jsme zpracovali optimalizační parametry pro web a zaslali je administrátorovi webu, aby je vložil do webu. K tomu došlo 21.4.2024. Níže doložené výsledky jsou ze dne 11.5.2024, tzn. ze dne zpracování této případové studie. Výsledky se tedy dostavily už po 3 týdnech.

Nyní se jedná jen o drobný výčet všech klíčových slov. Nicméně už z toho je vidět, jak optimalizace je účinná a funkční. Další zlepšení a posuny ve vyhledávání budou nepochybně následovat.