Případová studie, online marketing: Realitní makléř Náchod

Pro klienta, který v Náchodě působí jako realitní makléř, jsme optimalizovali online prezentaci pro lepší dohledatelnost na internetu.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Optimalizace firemního zápisu na Google

Klient již svůj firemní zápis na Google měl, ale nezobrazoval se na žádné klíčové slovo. Pouze ve chvíli, když člověk hledal jméno klienta. Profil jsme kompletně vyplnili a optimalizovali. Během jednoho týdne se nám ho podařilo dostat na první stranu na Google na požadovaná klíčová slova.

 

2) Optimalizace webu

Ani klientův web Realitní makléř a realitní kancelář Náchod, Královéhradecký kraj | Dominik Pařízek Reality se nezobrazoval příliš dobře na obecná klíčová slova. Bylo to z důvodu, že klient neměl zpracované optimalizační parametry. Vše toto jsme učinili a vložili do webu. Během dvou týdnů se web dostal na přední pozice na Google.