Případová studie, online marketing: Hospoda Zvole

Pro klienta, který ve Zvoli provozuje hospodu, jsme optimalizovali online prezentaci pro lepší dohledatelnost na internetu.

 

Průběh spolupráce a výsledky

1) Založení firemního zápisu na Firmy.cz

Vycházeli jsme z předpokladu, že ve Zvoli jsou dvě hospody. Jedna má firemní zápis na Google, kde má aktuálně 325 recenzí, které jsou velmi pozitivní. Z toho vyplývá, že nebude v blízké době v silách klienta tento handicap dohnat. To znamená, že na Google nebudeme v dohledné době příliš úspěšní. Google dlouhodobě bude ve vyhledávání upřednostňovat konkurenční hospodu čistě na základě velkého množství pozitivních recenzí.

Hospoda Zvole Google

 

Tam, kde ale můžeme konkurovat a přinést klientovi hodnotu v podobě cizích návštěvníků, tak je Seznam. Seznam = Firmy.cz = Mapy.cz. Zvole je obec kousek za Prahou, kam jezdí cyklisté a chodí pěší turisté, kteří budou hledat zastávku na občerstvení. Proto jsme vsadili na úspěch na Seznamu.

Klientovi jsme založili firemní zápis na Firmy.cz: Hřiště Ernest - hospoda Zvole (Zvole) • Firmy.cz. Ten jsme optimalizovali na klíčové slovo "Hospoda Zvole" a během pár dní jsme ho dostali na první pozice na Seznamu a na Firmy.cz.

 

2) Optimalizace firemního zápisu na Google

Klientovi jsme optimalizovali firemní zápis na Google. Nicméně zápis začne Google reflektovat ve chvíli, kdy se alespoň trochu vyrovná množstvím recenzí konkurenční hospodě ve Zvoli.

 

3) Vytvoření a optimalizace webu

Klientovi jsme na Webnode vytvořili web: Hospoda Zvole - Hřiště Ernest | Hřiště Ernest, který jsme také optimalizovali na klíčové slovo "Hospoda Zvole". 

Hospoda Zvole web