Správa e-shopu

V současné době je v České republické provozováno téměř 40 000 e-shopů, čímž se Česko řadí mezi země s největším počtem e-shopů na počet obyvatelů. Proto je více než nutné o e-shop pečovat minimálně tak jako o klasickou kamennou prodejnu, pokud chcete, aby zákazníci u vás nakupovali a vraceli se k vám.

 

Pro koho je správa e-shopu určena

Staráme se o správu e-shopů našich klientů a to buď o formou částečné, nebo kompletní administrace e-shopu.

Zaměřujeme se prioritně na začínající e-shopy a online obchody, které jsou zpravidla charakteristické tím, že majitelé nejsou příliš zběhlí v online marketingu, nebo ve správě e-shopu a taková firma tedy nemá ani svého specialistu na tuto činnost. Pomáháme tedy s nastartováním základní infrastruktury e-shopu, prodejních kanálů a strategie e-shopu.

Jsme samozřejmě schopní správu e-shopu dělat i pro větší weby, které outsourcingují tuto službu.

 

Co služba zahrnuje

  • Služba zahrnuje kompletní nebo částečnou administraci eshopu. Jedná se především o přidávání zboží do katalogu e-shopu včetně optimalizovaného popisu zboží, grafiky a popřípadě nacenění zboží. Dále pak tvoření relevantních kategorií zboží s optimalizovaným popisem nebo publikování novinek a informací o dění v eshopu a dalších níže uvedených služeb. Služba je prováděna na straně administračního rozhraní eshopu nebo v informačním systému k tomu určenému. Pro vytvářené kategorie je prováděn rozumný linkbuilding tak, aby stránky kategorií na dotazovaná klíčová slova byly v internetových vyhledávačích na co nejlepších pozicích.
  • Administrace položek zboží zahrnuje vložení položky zboží do katalogu e-shopu, úprava a naformátování textu, pořízení a úpravu doprovodných obrázků, nacenění produktu dle ceníku a vložení do relevantní kategorie nebo kategorií. Popisky zboží mohou být zrevidovány a poupraveny v rámci SEO.
  • Publikování novinek může zahrnovat vytvoření a publikování důležitých informací eshopu o zařazení nového zboží, spuštění cenových akcí, soutěží nebo další důležité informace pro zákazníka.
  • Tvorba blogu, vytváření pomocných stránek pro získání nových zákazníků.

 

Cena služby

Jsme si vědomi, že službu správy e-shopu firma, nebo podnikatel často předává na externí firmu v případě snahy optimalizovat úvodní vstupní náklady do e-shopu. Proto službu správy e-shopu provádíme formou provizního nastavení z realizovaných a uskutečněných objednávek. Neplatíte tedy žádné fixní měsíční poplatky, žádné hodinové částky. Na začátku spolupráce se domluvíme na výše provize z uskutečněných objednávek. Tato provize je pak uhrazena následující měsíc, až dojde k faktickému uhrazení objednávky.

Abychom tímto způsobem mohli spolupracovat, protože běžně jsou výsledky práce viditelné po několika měsících, zavazují se obě strany k obchodní spolupráci podpisem smlouvy o spolupráci minimálně na 3 roky.

 

 

V případě zájmu o bližší informace o této formě spolupráce na správě e-shopu nás neváhejte kontaktovat na info@x-vision.cz, nebo volejte 728 244 018.