Blog

Jak napsat SEO článek?

Jak napsat SEO článek? SEO optimalizace článku může být poslední fáze jeho úpravy, i když je dobré ho psát od začátku s tímto záměrem. Zkušený copywrighter dokáže při psaní článku používat zásady od první slova, nezkušení mohou využít různých nástrojů, například plugin pro WordPress šablony Yoast, který psaný text rovnou kontroluje a doporučuje úpravy.   Zákaladní pravidla copywritingu pro psaní článku optimalizovaného pro vyhledávače struktura článku pomocí elementů nadpisů H1, H2, H3...

Co je SEO copywriting, kdo je SEO copywriter?

SEO copywriting je vysoce sofistikovaná disciplína, protože SEO copywriter musí ovládat kromě kvalitního psaní textu, dobré znalosti jazyka a přehledu o psaném tématu také zásady optimalizace pro vyhledávače. Navíc v České republice je situace těžší, protože musíte psát texty s ohledem na vyhledávací algoritmy Googlu a Seznamu, které jsou napsány různě – v některých případech mám pocit, že i proti sobě.   Kvalitní SEO copywriting v sobě musí syntetizovat tyto oblasti základem copywrigi...

Optimalizace webu pro vyhledávače – SEO

SEO je zkratkou z anglického: Search Engine Optimization jedná se primárně o optimalizaci webů pro návštěvníky z neplaceného (organic) vyhledávání. Cílem je na váš web, popřípadě e-shop přivést maximální počet relevantních návštěvníků, kteří se v ideálním případě dozví hledané informace o vaši firmě, obchodu a nakoupí nebo si objednají vaše služby.   Proč začít s optimalizací webu? Pokud chcete zlepšit přístupnost webu pro vyhledávače Získáte více návštěvníků a zákazníků Pro vět...

Co je SEO?

SEO - Optimalizace pro vyhledávače Jako optimalizace pro vyhledávače, či zkráceně SEO, anglicky search engine optimization se označují metody, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů. Získání přední pozice ve výsledcích vyhledávání (odkaz na stránku bude zobrazen mezi prvními) zvyšuje šanci získání četnějších a zároveň cílených návštěvníků. Některé techniky SEO se provádí přímo na dané stránce (on-pageově), některé mimo tuto stránku (off-...

Co je linkbuilding?

Často se setkáváme s otázkou, co je LINKBUILDING. V překladu znamená linkbuilding budování zpětných odkazů. Je to forma doporučení nebo referencí, které web může získat. S nástupem umělé inteligence se vyhledávače snaží přizpůsobit lidskému uvažování, zejména Google. Stejně jako my si čteme recenze a sháníme doporučení, když se zajímáme o službu nebo produkt, tak i Google si všímá, kdo na náš web odkazuje, od koho máme reference. Čím kvalitnější a důmyslnější síť zpětných odkazů, tím důvěryhodn...

Jak vybrat vhodná klíčová slova pro web?

Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy, stejně tak pro co nejlepší textaci článků na webu je správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch reklamní kampaně a poziciování ve vyhledávačích. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už zále...

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov pomáhá zjistit, jaká slovní spojení používají běžní uživatelé při hledání na internetu. Analyzuje konkrétní tvary, synonyma, jejich hledanost a konkurenčnost. Při tvorbě webových stránek pomáhá přeložit zaběhlý jazyk majitele stránek do jazyka návštěvníků. Takže odstraní odborné a nesrozumitelné výrazy a nabídne, jakými výrazy je nahradit, aby jim návštěvníci rozuměli.   Příklady, kdy je analýza klíčových slov vhodná U e-shopu pomůže analýza zjistit, jaké vlastn...

Jak sdílet přístupy do Google Ads?

Jste firma, která chce umožnit vaší marketingové gentuře, nebo marketingovému specialistovi přístup do vašeho účtu v Google Ads? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup. Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.   Postup pro sdílení přístupu do Google Ads   1. Přihlaste se do svého účtu v Google Ads   2. V horní liště na pravé straně klikněte na tlačítko "Nástroje a nastavení"     3. Rozbalí se vám nabídkové pole. Klikněte na "Přístup k...