Blog

SEO - Jak na to? 10 tipů pro lepší SEO

Spousta klientů se na nás obrací s dotazy, jak zlepšit svoje pozice ve vyhledávačích, proč jejich stránky nebo e-shop nepřináší větší zisky a jak získat nové návštěvníky. V dnešním blogu se podíváme na to, jak zlepšit své SEO skóre a tak dosáhnout na více potenciálních zákazníků a návštěvníků webu. Pojďme si uvést 10 základních technik pro lepší SEO. Než se ale pustíme do 10 základních tipů pro lepší SEO je nutné si nejprve nastínit základní rozdělení SEO optimalizace. SEO optimalizaci dělíme n...

Jak správně psát meta description? A jak má být dlouhý?

Relativně nedávno společnost Google rozšířila délku, kterou bere z tagu meta description každé stránky. To je docela dobrá zpráva pro SEO. Proč? A co to je vůbec meta description? To si blíže přiblížíme v tomto článku.   Co je to vůbec ten meta description? Meta description (či meta popis, jak se mu někdy říká) je tag (značka), která se objevuje na každé stránce vašeho webu. Obvykle vypadá nějak takto:     Stručně řečeno, tato značka dává vyhledávačům (Google či Seznam) i va...

Google Business – nástroj, který firmy často podceňují

S bezplatnou službou Google My Business jste se už určitě setkali – díky ní lépe upozorníte na vaši firmu a zákazníci získají během okamžiku více možností jak vás kontaktovat. Jaké další výhody přináší a proč ji využívat? Přečtete si o tom v našem článku.   V čem je často problém? Na službu Google My Business firmy často zapomínají, nebo jí nepřikládají dostatečnou důležitost. Přitom se jedná o další z mnoha účinných nástrojů, které vám mohou pomoct získat nové zákazníky. Mnoho firem ne...

5 tipů, jak vyladit a udržet živou stromovku vašeho webu

Na informační architektuře neboli stromové struktuře stojí celý váš web. Přesně určuje rozložení konkrétních stránek a obsahu, který se na nich nachází. Její účel je jasný – pomáhá dostat vaše zákazníky přesně tam, kde je chcete mít. Dejte si proto na její tvorbě mimořádně záležet. A nenechte ji potom umřít. Bez alespoň základního náčrtu rozložení vašeho webu moc daleko nedojdete. Informační architektura nemusí být jen složitý, propracovaný pavouk v počítačovém programu. Práci vám usn...

Jak tvořit zpětné odkazy?

Zpětné odkazy jsou jednou z cest, jak se o vás mohou uživatelé internetu doslechnout. Někdy se jim také říká externí zpětné odkazy, neboť vedou z cizího webu. Oproti němu existují také interní zpětné odkazy, o kterých se v linkbuildingu příliš nemluví, ale jsou stejně důležité. Každý majitel webu či e-shopu si přeje, aby na jeho stránky chodilo co nejvíce návštěvníků. Jednou z cest, jak toho dosáhnout je umisťování zpětných odkazů. Než je ale začnete „rozhazovat“ všude okolo...

8 tipů na linkbuilding

Pokud patříte mezi lidi, kteří linkbuilding ještě nezatratili, jsou následující řádky určeny právě vám. Někteří lidé tvrdí, že budování zpětných odkazů v rámci SEO je mrtvé. My tvrdíme, že linkbuilding není mrtvý a je stále důležitou součástí optimalizace webu pro vyhledávače. Zde uvedeme pár tipů na tvorbu zpětných odkazů.   Špehujte konkurenci Zjistěte, odkud získává vaše konkurence zpětné odkazy. Když je získali oni, tak proč ne vy. K analýze konkurence dobře poslouží nást...

Jak dobít kredit na Skliku? Krok za krokem

Chcete dobít kredit na svých reklamních PPC účtech, ale nevíte jak? Připravili jsme pro vás krátký návod pro Sklik. Pokud máte rádi obrázkovou a psanou formu, níže si můžete pročíst celý návod krok za krokem. Pak už to pro vás bude hračka.   Dobití kreditu na Skliku 1. Krok – Klikněte vpravo nahoře na ikonu peněženky. 2. Krok – Vyberte možnost Nabít kredit 3. Krok – V novém okně se vám otevře klientská zóna, doplňte zde částku, kterou chcete dobít 4. Krok – Zvolte způsob platby ...

Jak dobít kredit na Google Ads? Krok za krokem

Chcete dobít kredit na svých reklamních PPC účtech, ale nevíte jak? Připravili jsme pro vás krátký návod pro Google Ads. Pokud máte rádi obrázkovou a psanou formu, níže si můžete pročíst celý návod krok za krokem. Pak už to pro vás bude hračka.   Dobití kreditu na Google Ads 1. Krok –  Přihlaste se na svůj účet Google Ads 2. Krok – Vpravo v horní liště klikněte na Nástroje a nastavení a zvolte Fakturace a platby – Přehled fakturace   3. Krok – Klikněte na tlačítko provést pl...

Párování produktů na Zboží.cz

Základní předpodklad pro úspěšný prodej přes srovnávač Zboží.cz je mít správně napárován co možná nejvyšší počet produktů. V dnešním článku si ukážeme způsob jak napárovat produkty, které robot Zboží.cz není schopen napárovat sám z XML feedu. Produkty si můžete napárovat ručně k již existujícím katalogovým produktům. Pokud je tam nenajdete, zažádáte o zařazení úplně nových produktů do katalogu.   Zjištění stavu spárovanosti Prvním krokem je přihlášení do administrace Zboží.cz, kde p...

5 nejčastějších způsobů linkbuildingu

5 nejčastějších způsobů linkbuildingu, se kterými se můžete potkat.   1 . Diskuze a fóra Tento způsob je úplně nejsnadnější. Stačí vám totiž najít vhodnou diskuzi, která je spojena s vašim tématem stránky nebo produktem. Důležité je myslet na to, že byste měli vaším přidaným komentářem poradit nebo popsat svou zkušenost s produktem či službou. Pokud nebude mít přidanou hodnotu, může se vám stát, že váš příspěvek správci smažou. Diskuzní fóra vám navíc někdy nevloží hypertextový odkaz neb...

Proč využívat online marketing?

Co je vlastně online marketing? Zpravidla jsou tím označovány všechny aktivity v internetovém světě, které mají za úkol zviditelnit značku, přilákat zákazníky, nebo jiným způsobem ovlivňovat náš bussiness. Proč jej ale využívat? Z výzkumu firmy Capgemini a MIT vyplývá, že firmy, které využívají marketing v oblasti digitálních technologií, vykazují až o 26 % vyšší zisk. V čem se tedy skrývá tajemství úspěchu online marketingu?   Mnoho možností, jak zaujmout své zákazníky Kombinace textov...

Zbožové srovnávače – o čem jsou a jak na ně?

Pouze 4 % lidí v Česku, kteří nakupují na internetu, nevyužívají srovnávače zboží. To z těchto srovnávačů dělá opravdu velmi dobrý marketingový nástroj, který může mnoha e-shopům pomoci zvednout jejich prodeje. Mezi nejnavštěvovanější srovnávače patří u nás jednoznačně Heureka.cz a Zboží.cz, zdaleka to ale nejsou jediné srovnávače, které vám mohou přivést nové zákazníky. Naše online marketingová agentura o srovnávače klientů pečuje denně, proto jsme si připravili krátké shrnutí, které vám n...

6 tipů jak optimalizovat web efektivně a svépomocí

SEO nástroje, SEO experti, SEO články, SEO konzultanti… Ze zkratky SEO se stala jakási magická formule, která na nás vykukuje zpoza „každého koutu“ internetu, ale jejíž význam se někdy trochu rozplývá. Jedná se o souhrn aktivit, které mají za cíl vytvořit a upravovat web takovým způsobem, aby jej Google, Seznam a další vyhledávače řadily na co nejpřednější pozice ve výsledcích vyhledávání, a tudíž jej zaregistrovalo a navštívilo co nejvíce uživatelů Internetu. Lepších výsledků ve vyhledávačích...

Nadpis h1, h2, h3 - jak je správně používat?

Tím, že na stránce webu je hlavní nadpis, sdělujete návštěvníkovi a vyhledávačům o čem asi nadepsaná stránka bude pojednávat. Protože každá podstránka webu by měla být na jiné téma, tak by tomu tématu a stránce by měl odpovídat i jedinečný nadpis. My kontrolu stránky na přítomnost h1, h2 a dalších nadpisů děláme v rámci SEO optimalizace.     Hlavní nadpis h1 Hlavní nadpis stránky se musí označit formátem h1 a měl by obsahovat důležité klíčové slovo pro danou stránku. ...

SEO: Co patří mezi nejvýznamnější on-page faktory?

Je zřejmé, že některé faktory hrají ve výpočtu SERP větší roli než jiné, uveďme si však ty, na které bychom rozhodně neměli zapomenout. Mezi on-page faktory patří především samotný obsah, vhodně použitá klíčová slova a mezi off-page faktory pak odkazy, které na vaše stránky vedou z jiných webů. Rozdíl mezi těmito dvěma faktory spočívá v tom, že zatímco on-page faktory můžeme ovlivnit velice snadno, tak ovlivnit off-page faktory, což jsou de facto zpětné odkazy, vyžaduje mnohem větší ú...

SEO: Jak neodkazovat aneb neděláte stejnou chybu?

Hypertextové odkazy (hypertext links) rozlišujeme na vnitřní (internal links) a vnější (external links), přičemž oba mají podstatný vliv na umístění ve výsledcích vyhledávání. Zatímco vnitřní odkazy vedou na stránky na vašem webu, tak vnější odkazy vedou na stránky na zcela jiném webu. To, že odkazy vedoucí na vaše stránky z jiných webů zvyšují hodnotu vašich stránek, je známá věc, ovšem význam odkazů vedoucích z různých stránek vašeho webu na jiné stránky na vašem webu zůstává dost často nedoc...

SEO: být na předních místech ve výsledcích vyhledávání nestačí

To, že se odkaz na vaši stránku objevuje na první stránce ve výsledcích vyhledávání a většina uživatelů na něj klikne, ještě pořád není zárukou vašeho úspěchu. Uvědomte si, že vy potřebujete, aby návštěvník, který zavítá na váš web přes odkaz ve výsledcích vyhledávání, aby ho hned neopustil, naopak aby na vašem webu nějakou dobu zůstal. Nezapomínejte, že zákazník se zpravidla nerozhodne ke koupi okamžitě, ale informace o daném produktu nebo službě vyhledává i na jiných webech.   Obsah, k...

Co je SEO strategie?

Jedná se o soubor činností, které vedou k optimálnímu zobrazování webu a jeho jednotlivých cílových stránek ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz (plus dalších minoritních vyhledávačích v rámci internetu) na určitá klíčová slova (keywords). Ultimátním cílem je přivést na web co nejvíce relevantních zákazníků, kteří Vás zkontaktují nebo přímo objednají. V dnešní době je SEO mírně kontroverzním pojmem, ale pokud vycházíme z toho, že obsah webu je ten nejdůležitější parametr k hodnocení webu vyhle...

Kvalitní a dlouhodobá SEO strategie

Firmy a marketingoví specialisté neustále hledají nové způsoby, jak vylepšit svou SEO strategii tak, aby byl jejich web navštěvovanější a získali tak více zákazníků. Optimalizace pro vyhledávače je bezesporu nedílnou součástí marketingové strategie každé firmy. Google však každoročně provádí mnoho změn, které je třeba do dané strategie promítnout. Které postupy jsou tedy v dnešní době klíčové? Google každoročně provádí mnoho změn, které marketingoví specialisté promítají do svých SEO strategií....

Indexace vyhledávači

Vyhledávače používají tzv. indexační roboty, kteří prochází web a zaznamenávají nový obsah. Vše se děje automaticky, nicméně takový robot nemusí najít úplně všechny stránky vašeho webu či nastaví větší důležitost stránce, u které to tolik nepotřebujete. Interní odkazy celému procesu napomohou – robot najde na stránce odkaz, přesune se na další stránku a tak dále, dokud není celý váš web zaindexovaný. Počet odkazů, které vedou na konkrétní stránku, pomůže vyhledávacím robotům určit, jak důležit...

Co jsou interní odkazy?

Odkazy nastavené v rámci vaší stránky slouží dvěma hlavním účelům. Usnadňují navigaci uživatelům a pomáhají vyhledávačům, jako jsou Seznam nebo Google, rychleji indexovat vaše stránky.   Navigace Hlavním navigačním prvkem na stránce je vždy samotné hlavní menu. Nadto můžete prohlížení obsahu uživatelům usnadnit pomocí linků, tak aby se na relevantní stránky dostali ještě rychleji a přirozenější cestou. Interní odkazy vám skvěle poslouží, pokud máte: Web s velkým množstv...

Jaké jsou hlavní cíle SEO

Cílů budete sledovat víc. Zaměřit se pouze na jeden by bylo chyba. Pakliže budete sledovat pouze růst organické návštěvnosti, SEO konzultant se může koncentrovat na nárůst organicu v blogu, což bude fajn pro brand awareness, ale tato návštěvnost nemusí být relevantní pro vaše obchodní cíle.   Sledovat můžeme např. tyto výkonové ukazatele Nárůst organické návštěvnosti Posun v pozicích sledovaných klíčových slov Konverze - celé snažení o získání organické návštěvnosti vede samozř...

Jak dělat SEO efektivně a levně

Optimalizace pro vyhledávače. SEO. Téměř každý o něm slyšel. Málokdo ví, jak na něj. A přece je to pro potřeby menších a středně velkých firem tak jednoduché. SEO se dá dělat levně a afektivně. Někteří z vás si už jistě dohledali, co tato zkratka znamená – Search Engine Optimization – optimalizace pro webové vyhledávače. Pojďme se tedy podívat na SEO z praktického hlediska. Připravili jsme si pro vás článek se shrnutím 20% činností, které vám přinesou 80% výsledků.   Co je SEO a pro...

Základy SEO - Popisek stránky

Popisek stránky (meta description) je část kódu, který se vkládá do hlavičky html dokumentu. Je důležitý především kvůli zobrazení ve výsledcích vyhledávání. Ty se skládají z několika částí a jednou z nich je šedý popisný text, který se nejčastěji přejímá právě z popisku stránky. V kódu může popisek vypadat např. takto: <meta name="description" content="SEO optimalizace webu pomáhá budovat takové stránky a ..." /> Ve vyhledávání pak popisek vypadá následovně: Popisek není (dle oficiá...

Základy SEO - Titulek stránky

Když tvoříte webovou stránku, měli byste se kromě hlavního obsahu zaměřit i na vybrané technické prvky. Ty mají výrazný vliv na úspěšnost webu ve vyhledávačích. Jedním z nejdůležitějších je titulek stránky. Běžný uživatel zaznamená titulek v zásadě na dvou místech – v záložce webového prohlížeče a ve výsledcích vyhledávání. A protože se bavíme o SEO, pojďme se podívat, jak titulek napsat, aby vašemu webu pomohl k lepším výsledkům ve vyhledávání.   Titulek je první informace, kterou uživa...

Návrh klíčových slov je první krok ke správné SEO optimalizaci

Pokud nevíte, která SEO slova by byla vhodná, nechte to na nás. Vypracujeme pro Vás analýzu a návrh klíčových slov, a poté Vám vše zašleme v tabulce na odsouhlasení. Vhodná slova pro seznam.cz a google.cz budou seřazená podle počtu vyhledávání v obou vyhledávačích. Výběr samotných slov je potom na vzájemné konzultaci.   Postup naší práce Zjistíme rozsah a důležitost Vámi nabízených služeb nebo produktů Pomocí nástrojů zjistíme slovní mutace, které lidé zadávají do vyhledávačů Zjistím...

Vlastnosti microsite

Definovat vlastnosti microsite a odlišit ji od klasického firemního webu je pro některé klienty problém. Pokud mezi ně patříte, nezoufejte. Připravili jsme pro vás stručný souhrn klíčových vlastností mikrostránek. Za pár minut budete mít jasno! Doporučujeme microsite použít i v případě, že jste malý podnikatel, nebo mará firma, která se zabývá úzkým segmentem nějakého oboru. I pro takové firmy, podnikatele a živnostníky může být microsite naprosto dostačující.   Klíčové vlastnosti micros...

Co je microsite?

Microsite je samostatná web stránka, vytvořená za účelem prezentace konkrétního produktu, služby, speciální nabídky či jednorázové události. Úlohou microsite je vzbudit zájem návštěvníka, poskytnutí informací o konkrétním předmětu microsity a v neposlední řadě vyvolání požadované akce návštěvníka. Může jí být např. objednávka, registrace, vyplnění formuláře či telefonický kontakt. Pro každou zvláštní příležitost vytvoříme podle Vašeho přání micro web neboli microsite, který velm...

Kvalitní SEO optimalizace pro vyhledávače

Pokud chcete vaše webové stránky dotáhnout ke skutečné dokonalosti, pak zcela jistě bude třeba je správně „nastavit“ –  zoptimalizovat je. Jinými slovy učinit je poutavými a zajímavými pro vyhledávače.   Jak docílit správné SEO optimalizace webu? Nástrojů pro SEO optimalizaci stránek jsou desítky a praktiky každé společnosti jsou odlišné, neboť doposud nikdo s jistotou neumí určit, jak přesně nejdůležitější české vyhledávače Google.cz a Seznam.cz fungují. V jednom se ...

Pozice ve vyhledávačích

Oblíbeným trendem dob minulých bylo soustředění se výhradně na zlepšování pozic ve vyhledávání. Na trhu se tedy objevovali (i dnes se stále objevují) firmy, které garantovaly ty nejlepší pozice. V případě naší služby "výkonnostní microsite" se jedná o zajištění pozice na první straně na Google, což je daleko snadnější a zvládnutelnější, protože první pozice jsou spíše z říše snů. Pozice ve vyhledávačích jsou však pouze jedním z prostředníků, jak dosáhnout požadovaných cílů webu. Pozice ale jedno...

Optimalizace webu pro lokální služby

Optimalizace webových stránek pro lokální služby je velmi důležitá věc, která dokáže přivést velmi levně mnoho nových zákazníků. Je proto důležité tuto záležitost nepodcenit a plně se jí věnovat. Lokální SEO nabízí velmi cílenou online marketingovou reklamu s možností okamžité akce. Nejlepší na tom je, že se na něj dá cílit zcela zdarma. Není tedy potřeba chodit po městě a vylepovat letáky na sloupy nebo platit za reklamy v místních novinách, které mohou, ale nemusí být viděny potenciálním zákaz...

Jak (ne)optimalizovat web: 7 nejčastějších chyb

Určitě chcete zviditelnit web tak, aby zářil na prvních místech ve všech internetových vyhledávačích. Usilovně tedy pracujete na svém SEO a posunujete se stále nahoru. Dejte ale pozor, abyste se rychle nezřítili k zemi. Často k tomu stačí malá chyba. Vypracovali jsme pro vás seznam těch nejčastějších chyb, kterých se lidé při SEO dopouští.   7 nejčastějších chyb v SEO Nad tím, jak optimalizovat web, musíte přemýšlet, už když svůj web vytváříte. Dobře zvažte všechna rozhodnutí, ...

Jak optimalizovat web – kontrolní seznam

Webové stránky si vytvoříte poměrně snadno, případně vám jej rádi vytvoříme přespo podle vašich potřeb a očekávání. Ovšem jak na ně přivést zákazníky? Průzkumy ukazují, že kolem 80% nových návštěvníků se na web dostává přes vyhledávače. To už je opravdu dobrý důvod proč by měli mít Google a Seznam váš web opravdu rádi! Avšak jak se jim zalíbit? Musíte se naučit, jak optimalizovat web pro vyhledávače. I když to může být pěkný oříšek. Vytvořili jsme pro vás proto následující kontrolní seznam všeho...

Optimalizace webu

Chodí na váš web spousta návštěvníků, ale pouze několik málo procent se stane vašimi zákazníky? Zkoušeli jste s tím sami něco dělat, ale bez úspěchu? Pojďme se společně podívat, co pro vás můžeme udělat my. Řada webů vzniká a rozvíjí se pouze na základě domněnek a ne na základě reálných čísel. Některé webové projekty již sice využívají analytické nástroje, ale jen nepatrná čast provozovatelů webových stránek vyvozuje z naměřených čísel správné závěry.   Co se dá na vašem webu obvykle zle...

Základy SEO – Jak začít?

V první řadě je nutné si uvědomit, pro koho web děláte – primárně to není pro vyhledávače, ale pro návštěvníky dané stránky. Je tedy potřeba odhadnout, kdo vlastně bude vaši stránku navštěvovat. Zároveň se můžete inspirovat u konkurence. Po zhodnocení se pak pustíte do tvorby vlastního obsahu a celkový koncept podtrhnete použitím vhodné domény.   Cílová skupina Je vaše stránka určená pro mladší generaci, pro starší čtenáře, pro lidi z oboru? Nebo je web určený pro široké spektr...

Kolik času SEO vyžaduje?

SEO je dlohodobější proces a nedá se nastavit jedním kliknutím. Při dobře zvolené strategii je však mnohem snazší se na přední pozice dostat. Každá oblast podnikání a prezentace na internetu má svá specifika, optimalizace pro vyhledávače je tak pro každý web individální a vyžaduje čas, pozornost a trpělivost.   Faktory ovlivňující optimalizaci stránek Google nereaguje ihned – změny provedené na webu se indexují až po určité době a dochází také až k následnému hodnocení kvality st...

Jak funguje linkbuilding?

Linkbuilding je ve své nejzákladnější podstatě získávání zpětných odkazů. Jeho cílem je propagace daného webu, zvyšování autority jednotlivých stránek a celé domény a v neposlední řadě také růst organické návštěvnosti přicházející skrze vyhledávače. Prostředků a metod na získávání takových odkazů existuje celá řada. Získávání zpětných odkazů je hlavní off-page metoda k optimalizaci pro vyhledávače (SEO). Jde o nejsilnější signál, který můžeme vyhledávačům poskytnout. Základní strategie linkbuil...

Přínos analýzy klíčových slov pro klienty

Analýza klíčových slov se provádí z důvodu zjištění, co lidé na internetu vyhledávají. Přesněji řečeno jaké přesné fráze zadávají při hledání konkrétního předmětu jejich zájmu. Je důležitá ve všech životních fázích webového projektu.   Analýzu klíčových slov budete potřebovat v těchto případech před vytvoření webu či e-shopu pro vytvoření strukturu webu, správných URL adres a hierarchie produktových skupin po spuštění internetového projektu pro zjištění na jaká klíčová slova vyhledáva...

TOP 10 dovedností kvalitního SEO konzultanta

SEO optimalizaci můžeme vnímat jako efektivní nástroj kontinuálního zvyšování návštěvnosti webu, blogu či e-shopu s cílem zvýšení počtu získaných kontaktů na potenciální zákazníky nebo přímo nákupů v e-shopu.   Jaké oblasti by měl profesionální SEO expert pokrýt a být schopen vyřešit? 1. Technické SEO Pokud již vlastníte webové stránky, měl by SEO konzultant dokázat pomocí online nástrojů analyzovat jeho technické parametry jako rychlost načítání, existenci a správnost mapy webu, soub...

Jak napsat SEO článek?

Jak napsat SEO článek? SEO optimalizace článku může být poslední fáze jeho úpravy, i když je dobré ho psát od začátku s tímto záměrem. Zkušený copywrighter dokáže při psaní článku používat zásady od první slova, nezkušení mohou využít různých nástrojů, například plugin pro WordPress šablony Yoast, který psaný text rovnou kontroluje a doporučuje úpravy.   Zákaladní pravidla copywritingu pro psaní článku optimalizovaného pro vyhledávače struktura článku pomocí elementů nadpisů H1, H2, H3...

Co je SEO copywriting, kdo je SEO copywriter?

SEO copywriting je vysoce sofistikovaná disciplína, protože SEO copywriter musí ovládat kromě kvalitního psaní textu, dobré znalosti jazyka a přehledu o psaném tématu také zásady optimalizace pro vyhledávače. Navíc v České republice je situace těžší, protože musíte psát texty s ohledem na vyhledávací algoritmy Googlu a Seznamu, které jsou napsány různě – v některých případech mám pocit, že i proti sobě.   Kvalitní SEO copywriting v sobě musí syntetizovat tyto oblasti základem copywrigi...

Optimalizace webu pro vyhledávače – SEO

SEO je zkratkou z anglického: Search Engine Optimization jedná se primárně o optimalizaci webů pro návštěvníky z neplaceného (organic) vyhledávání. Cílem je na váš web, popřípadě e-shop přivést maximální počet relevantních návštěvníků, kteří se v ideálním případě dozví hledané informace o vaši firmě, obchodu a nakoupí nebo si objednají vaše služby.   Proč začít s optimalizací webu? Pokud chcete zlepšit přístupnost webu pro vyhledávače Získáte více návštěvníků a zákazníků Pro vět...

Co je SEO?

SEO - Optimalizace pro vyhledávače Jako optimalizace pro vyhledávače, či zkráceně SEO, anglicky search engine optimization se označují metody, které mají za cíl, aby se určená internetová stránka zobrazovala na předních místech vyhledávačů. Získání přední pozice ve výsledcích vyhledávání (odkaz na stránku bude zobrazen mezi prvními) zvyšuje šanci získání četnějších a zároveň cílených návštěvníků. Některé techniky SEO se provádí přímo na dané stránce (on-pageově), některé mimo tuto stránku (off-...

Co je linkbuilding?

Často se setkáváme s otázkou, co je LINKBUILDING. V překladu znamená linkbuilding budování zpětných odkazů. Je to forma doporučení nebo referencí, které web může získat. S nástupem umělé inteligence se vyhledávače snaží přizpůsobit lidskému uvažování, zejména Google. Stejně jako my si čteme recenze a sháníme doporučení, když se zajímáme o službu nebo produkt, tak i Google si všímá, kdo na náš web odkazuje, od koho máme reference. Čím kvalitnější a důmyslnější síť zpětných odkazů, tím důvěryhodn...

Jak vybrat vhodná klíčová slova pro web?

Jednou z nejdůležitějších věcí při tvoření PPC reklamy, stejně tak pro co nejlepší textaci článků na webu je správný výběr klíčových slov. Na nich totiž stojí a padá úspěch reklamní kampaně a poziciování ve vyhledávačích. Jak zjistit vhodná klíčová slova a jak postupovat při výběru zjistíte níže. Klíčová slova jsou v PPC reklamě hlavním nástrojem. Tato slova zadáte do PPC systému a následně se zobrazí vaše reklama každému, kdo napíše do vyhledávače právě vámi zvolená klíčová slova. Pak už zále...

Analýza klíčových slov

Analýza klíčových slov pomáhá zjistit, jaká slovní spojení používají běžní uživatelé při hledání na internetu. Analyzuje konkrétní tvary, synonyma, jejich hledanost a konkurenčnost. Při tvorbě webových stránek pomáhá přeložit zaběhlý jazyk majitele stránek do jazyka návštěvníků. Takže odstraní odborné a nesrozumitelné výrazy a nabídne, jakými výrazy je nahradit, aby jim návštěvníci rozuměli.   Příklady, kdy je analýza klíčových slov vhodná U e-shopu pomůže analýza zjistit, jaké vlastn...

Jak sdílet přístupy do Google Ads?

Jste firma, která chce umožnit vaší marketingové gentuře, nebo marketingovému specialistovi přístup do vašeho účtu v Google Ads? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup. Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.   Postup pro sdílení přístupu do Google Ads   1. Přihlaste se do svého účtu v Google Ads   2. V horní liště na pravé straně klikněte na tlačítko "Nástroje a nastavení"     3. Rozbalí se vám nabídkové pole. Klikněte na "Přístup k...

Stránka 1 z 1 - 47 položek celkem