Chodí na váš web spousta návštěvníků, ale pouze několik málo procent se stane vašimi zákazníky? Zkoušeli jste s tím sami něco dělat, ale bez úspěchu? Pojďme se společně podívat, co pro vás můžeme udělat my.
Řada webů vzniká a rozvíjí se pouze na základě domněnek a ne na základě reálných čísel. Některé webové projekty již sice využívají analytické nástroje, ale jen nepatrná čast provozovatelů webových stránek vyvozuje z naměřených čísel správné závěry.
Co se dá na vašem webu obvykle zlepšit?
Pomocí optimalizace obsahu a designu vašich webových stránek můžete zásadně zvýšit výnosy a návratnost investic z vašeho internetového marketingu. A to vše bez další reklamy.
Zde je několik příkladů:
- Prezentace výhod vaší nabídky — Pokud návštěvníkovi vašeho webu neřeknete v čem je váš produkt lepší, odchází ke konkurenci.
- Nákupní proces — Je na první pohled patrné co má návštěvník vašeho webu udělat, aby získal vaši službu či produkt?
- Přehlednost — Pokud je web nepřehledný, návštěvníci mají problém se v něm vyznat a velice rychle odcházejí.
Jak postupujeme při optimalizaci webu
Na základě důkladné analýzy vašeho webu a našich znalostí a zkušeností v oblasti optimalizace, identifikujeme překážky a navrhneme několik hypotéz pro optimalizaci klíčových částí vašeho webu.
Na základě těchto hypotéz vypracujeme konkrétní návrhy pro zlepšení konverze jednotlivých stránek.
Nasadíme vhodný nástroj pro testování, který se postará o distribuci jednotlivých variant stránek různým uživatelům. Pomocí testování zjistíme, která verze vašich stránek dosahuje nejlepší konverze.
Vítězná varianta bude nasazena do ostrého provozu.