Cílů budete sledovat víc. Zaměřit se pouze na jeden by bylo chyba.
Pakliže budete sledovat pouze růst organické návštěvnosti, SEO konzultant se může koncentrovat na nárůst organicu v blogu, což bude fajn pro brand awareness, ale tato návštěvnost nemusí být relevantní pro vaše obchodní cíle.
Sledovat můžeme např. tyto výkonové ukazatele
- Nárůst organické návštěvnosti
- Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
- Konverze - celé snažení o získání organické návštěvnosti vede samozřejmě k primárnímu cíli každého podnikatele. Ke konverzi, k leadům a k budování povědomí o značce (Brand Awareness).
- Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate (okamžité opuštění stránky)
- Průměr stránek na návštěvu
- Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
Cíle jsou jedna věc, pro nás je ale nejdůležitější cesta a postupy, jak se k nim propracujeme.