Jste firma, která chce umožnit vaší marketingové gentuře, nebo marketingovému specialistovi přístup do vašeho účtu v Google Ads? Nedávejte vlastní přihlašovací údaje, ale udělte přístup. Potom budete mít celou spolupráci pod kontrolou.
Postup pro sdílení přístupu do Google Ads
1. Přihlaste se do svého účtu v Google Ads
2. V horní liště na pravé straně klikněte na tlačítko "Nástroje a nastavení"
3. Rozbalí se vám nabídkové pole. Klikněte na "Přístup k účtu"
4. V novém okně klikněte na velké modré tlačítko "+"
Zobrazí se nabídka s možnostmi práv, které chcete novému přístupu určit. Také je třeba uvést, kterému e-mailu chcete tyto práva určit.
E-mailovou adresu, kterou budete přiřazovat, tak musí být vždy s koncovkou gmail.com. To znamená, že přístup do vašeho Google Ads účtu může získat pouze ten, kdo má svůj e-mailový účet na Google
Úrovně přístupu
- Pouze e-mail
- Tato varianta znamená, že na uvedený e-mail bude jednou za měsíc chodit základní přehled o tom, jak si váš účet vede. Jedná se ovšem pouze o základní informace, které Google v e-mailových přehledech zasílá.
- Pouze k náhledu
- Tento způsob umožní uživateli pouze nahlížet do vašich kampaní, které máte v Google Ads nastaveny. Ovšem tento uživatel již nemůže nic měnit, upravovat, opravovat, nebo jakkoliv přenastavovat.
- Tato varianta je skvělá v případě, že se na spolupráci teprve domlouváte a chcete si nechat poradit, jakým směrem by se váš nový správce vydal a co by v rámci spolupráce změnil a na čem by zapracoval.
- Standardní
- Práva, která umožňují "standardní" přístup jsou již klasickými právi k práci s Google Ads, kterou nový uživatel k plnohodnotné práci v Google Ads potřebuje.
- Správce
- Práva správce jsou v podstatě absolutní. Správce může plnohodnotně pracovat v Google Ads, ale také může libovolně nakládat s dalšími jednotlivými "členy týmu" v účtu Google Ads, což nemusí být vždy vaším cílem. Proto pečlivě zvažujte, komu tento přístup dáváte.
Po potvrzení "úrovně přístupu" a "e-mailu" přijde vaší agentuře, nebo vašemu marketingovému specialistovi pozvánka k vašemu Google Ads účtu. Tu musí agentura, nebo specialista potvrdit a od té chvíle má do vašeho účtu přístup.
Potřebujete poradit s nastavením PPC reklamy v Google Ads pro vaši firmu? Neváhejte se na nás obrátit. Nabídku PPC reklamy spravujeme pro firmy, které se zabývají službami, nebo také pro e-shopy.