5 důvodů proč dělat SEO
-
Budou k vám chodit relevantní návštěvníci
Tedy za předpokladu, že nebudete na web psát texty bez rozmyslu. -
Vybudujete si důvěru u zákazníků
Dohledatelnost na klíčová slova totiž zahrnuje tvorbu obsahu. Takového, který lidem poskytne odpovědi na jejich otázky. Mnoho dotazů do vyhledávačů má podobu „produkt XY recenze“, „služba XY zkušenosti“, „jak používat XY“… a mnoho dalších. A pokud na tyto uživatelské dotazy chcete být vidět, musíte na ně mít odpovědi. Budete tak muset tvořit lepší popisy produktů / služeb, lépe prezentovat jejich přínosy, zveřejňovat recenze, poskytovat návody, sepisovat tipy a triky atd. Zkrátka přinášet lidem hodnotu. -
Zvýší se povědomí o vaší značce
Pokud budete ve vyhledávačích pravidelně na očích, lidé si vás zapamatují. -
Je trvalé
Způsobů, jak se zviditelnit na internetu je mnoho. PPC reklama. Reklama v obsahové síti. Reklama na sociálních sítích. Reklama tuhle, reklama támhle. Všechny tyto způsoby jsou ve správných rukách velmi efektivní. Jenže… musíte je platit. Stále. Jakmile přestanete, můžete se s výsledky rozloučit.
Návštěvnost z vyhledávačů (pokud nebudete zneužívat nekalých praktik) vám zůstane. Trvale. A to i v okamžiku, kdy se o SEO na chvíli přestanete starat. (Pozor na konkurenci! Všichni se snaží zlepšovat. A když zaspíte, předběhnou vás.)
Jakmile jednou přidáte kvalitní obsah na web, nikdo ho nesmaže. Když upravíte texty, které se zobrazují ve výsledcích vyhledávání (titulky a metapopisky), nikdo vám je nepřepíše. (Tj. většinou… Google občas zobrazí relevantnější text než to, co jste si napsali.) -
Je levné
Pokud tedy víte, co dělat.