Cíle SEO

SEO je část online marketingu, pomocí kterého můžete dosáhnout různé cíle. SEO nemá jednoznačný cíl, pro každou webstránku a pro každý byznys je důležitého něco jiného, na co se chtějí v SEO zaměřit.

I když mohou být v SEO různé cíle, tím hlavním je ve většině případů zvýšení viditelnosti klienta ve vyhledávačích (a to nejen ze strany jeho webu, ale také v různých rozšířeních ve výsledcích vyhledávání).

Také nelze zapomínat na to, že nejde jen o zvýšení viditelnosti ve vyhledávači Google, ale také v ostatních (YouTube, Google Play, App store…)

 

Zde je pár SEO cílů, na které se lidé nejvíc zaměřují

  • Nárůst organické návštěvnosti
  • Nárůst konverzí z organické návštěvnosti
  • Zlepšení viditelnosti značky (brand awareness)
  • Retence zákazníků
  • … a mnohé další

 

Myslete na to, že SEO je dlouhodobý proces a výsledky se nemusí dostavit hned, z dlouhodobého hlediska však má v marketingovém mixu obrovský přínos v podobě přivádění kvalitní návštěvnosti na web.

Pokud potřebujete rychle získat návštěvnost na web, doporučuji využít PPC.