Online marketing

Internetový marketing neboli marketing na internetu anebo také on-line marketing je v českých odborných knihách definován různými způsoby. Někdy je za internetový marketing označován i e-marketing, nebo elektronický marketing. Ale toto označení není správné, protože e-marketing zahrnuje veškerý elektronický marketing, tedy včetně internetového marketingu, mobilního marketingu, online televize. Do budoucna to může být i přímá komunikace domácí ledničky s on-line obchodem. Internetový marketing v současné době v elektronickém marketingu zaujímá největší podíl.

Další pojem, který je v souvislosti s internetovým marketingem používán, je e-business. E-businessem je nazývána obchodní aktivita, která probíhá prostřednictvím informačních technologií a zahrnuje digitální online komunikaci, online výzkum, ale také online marketing.

A posledním důležitým termínem, který není stále přesně používán, je termín online reklama. V užším pojetí jde o stejný termín jako internetová reklama. V širším pojetí zahrnuje veškerou reklamu, která se šíří jakýmikoliv elektronickými kanály (médii), tedy je to i mobilní reklama, reklama vztažená k místu – GPS, internetová reklama.

 

Důležité pojmy online marketingu

SEO (optimalizace pro vyhledávače) je soubor technik, které usilují o získání návštěvnosti webu skrze neplacené výsledky vyhledávání. Webové stránky jsou vytvářeny a dále optimalizovány mj. tak, aby je vyhledávače na dotazy vyhledávajících umisťovaly co nejvýše.

PPC (platba za kliknutí) – Ve vyhledávačích se zobrazuje jako sponzorovaný textový odkaz většinou o 3 řádcích. V obsahové síti jako textová, bannerová nebo video reklama. PPC (pay-per-click) program Seznamu se jmenuje Sklik a Googlu AdWords. PPC je termín zažitý pro celé inzertní programy.

Reklama v obsahové síti (kontextová reklama) – Obvykle ji nabízí PPC systémy - jelikož spolupracují i s majiteli webů, mohou odkazy zobrazit i mimo samotné vyhledávače. Inzerent může využít různé typy cílení (AdWords, ostatní systémy jen základní typy cílení): cílení na tematické kategorie, zájmy uživatele, kontextové cílení, cílení na konkrétní servery nebo podle předchozí akce uživatele (remarketing).

Display/bannerová reklama je nejznámější formou internetové reklamy. Bannery mohou mít různé formáty/rozměry (nejčastěji se používá cca 8 rozměrů statických, či pohyblivých obrázků). Nejlépe se hodí na brand building, inzerci výhodných nabídek a zaujetí uživatele vizuálním obsahem. Bannery dnes často najdeme umístěné i na malých webech.

Cenové porovnávače zboží (Heuréka.cz, Zboží.cz, Hledejceny.cz) umožňují porovnat ceny výrobků a ověřit kvalitu e-shopů (nejznámější je Ověřeno zákazníky od Heuréky). Platí se metodou PPC. Návštěvnost z cenových porovnávačů se vyznačuje vyšším konverzním poměrem.

E-mailing je internetovou obdobou direct mailu. Seznamy e-mailových adres jsou na prodej a existují firmy, které se specializují na rozesílání hromadných mailů. Nejčastěji se setkáváme s obchodními sděleními (newsletter) a nevyžádanými e-maily (spam).

Social media/Sociální sítě (Facebook.com, Lidé.cz, Líbímseti.cz, Linked.in, Twitter, Google+, Foursquare) umožňují kromě bannerové reklamy také komunikovat s „fanoušky“ a do jisté míry sledovat jejich chování. Facebook například neustále rozvíjí statistické informace, které provozovatelům FB stránek nabízí.

 
750
500017505000

Stránka 1 z 1 - 8 položek celkem

  • Linkbuilding budování zpětných odkazů Kód: XV055
    Linkbuilding
    Objednej
     

    od 750 Kč
  • Business Sign Kód: XV001
  • Tvorba microsite Kód: MICROSITE-PS1500
    Tvorba microsite
    Objednej

    Vytvoříme pro Vás moderní nástroj internetového marketingu, tzv. microsite, kterým se také říká mikrostránky, případně produktové stránky.

    Mikrostránky jsou v podstatě výřezem z nabídky společnosti, jsou zaměřené pouze na jeden produkt nebo službu.

    od 1 500 Kč
  • Webové stránky Kód: XV026
    Tvorba webových stránek
    Objednej

    Vytvoření moderního a responzivního webu.

    Součástí webu je:

    - unikátní doména

    - grafické zpracování

    - základní SEO

    - kontaktní formulář

    od 1 500 Kč
  • Analýza klíčových slov Kód: XV500
    Analýza klíčových slov
    Objednej

    Analýza klíčových slov pomáhá zjistit, jaká slovní spojení používají běžní uživatelé při hledání na internetu. Analyzuje konkrétní tvary, synonyma, jejich hledanost a konkurenčnost. Pro firmy a podnikatele zajišťujeme externě vytvoření velmi kvalitní a propracované analýzy klíčových slov.

    od 2 000 Kč
  • SEO optimalizace webových stránek analytika webu Kód: XV029
    SEO optimalizace
    Objednej

    Optimalizace webu (SEO) je úprava webových stránek tak, aby se lépe zobrazovaly ve vyhledávačích, jedná se o neplacené (organic) vyhledávání. V rámci rozsahu domluveného času se postaráme o vaši webovou stránku, nebo e-shop a zlepšíme jeho dohledatelnost a zvýšíme návštěvnost webu.

    od 3 000 Kč
  • PPC reklama praha levně kvalitně Kód: XV021
    PPC reklama
    Objednej

    Nastavujeme a spravujeme firmám a podnikatelům jejich PPC reklamu tak, aby byla co nejefektivnější a hlavně správně nastavená. Zaměřujeme se na PPC reklamu cílenou na služby, ale také na výkonnostní kampaně pro e-shopy. Nastavíme Vám reklamu ve vyhledávací i obsahové síti přes Google Ads i na sKliku.

    Původně: 5 000 Kč
    Ušetříte: až 15 000 Kč (–50 %)

    od 4 000 Kč
  • Microsite Kód: XV004
    Výkonnostní microsite
    Objednej

    Microsite je malý web s přesným zacílením = vysoká konverze

    Vytváříme "výkonností microsite", kterou dokážeme pozicionovat na nejvyšší pozice ve vyhledávačích v rámci vámi zvoleného okruhu (množiny) klíčových slov.

    Platnost: 12 měsíců

    Po uplynutí 12 měsíců možnost prodloužení za 50% původní ceny opět o rok

    od 5 000 Kč

Stránka 1 z 1 - 8 položek celkem