Kvalitní SEO optimalizace pro vyhledávače

Pokud chcete vaše webové stránky dotáhnout ke skutečné dokonalosti, pak zcela jistě bude třeba je správně „nastavit“ –  zoptimalizovat je. Jinými slovy učinit je poutavými a zajímavými pro vyhledávače.

 

Jak docílit správné SEO optimalizace webu?

Nástrojů pro SEO optimalizaci stránek jsou desítky a praktiky každé společnosti jsou odlišné, neboť doposud nikdo s jistotou neumí určit, jak přesně nejdůležitější české vyhledávače Google.cz a Seznam.cz fungují. V jednom se však shodnou téměř všichni. Základ úspěchu jsou zajímavý obsah a dostatečný počet zpětných odkazů.

 

SEO optimalizace na míru

Tvorbou www stránek proto teprve vaše pouť za předními pozicemi začíná. Pokud si sami na SEO optimalizaci netroufáte, můžete, kromě tvorby webu, využít i nabídky na jeho optimalizaci, kterou pro naše klienty také zajišťujeme.

 

Jak optimalizace stránek probíhá?

  1. V prvé řadě je nutné provést základní SEO analýzu. Na základě jejího výsledku se zvolí další postup.
  2. Vyhodnotí se kvalita textů, které jsou  na webových stránkách umístěny a následně se provede jejich úprava, popř., pokud to stránky vyžadují, se vytvoří texty zcela nové.
  3. Zkontroluje se současný stav meta titulků a meta popisků jednotlicých stránek. Případně upravíme optimalizaci meta popisků a meta titulků.
  4. Začne se budovat síť zpětných odkazů, např. pomocí publikování unikátních PR článků s originálním obsahem na speciálních webech. Unikátní články jsou též vyměňovány s relevantními weby.
  5. Dále jsou využívány další nástroje pro zvýšení zpětných odkazů, jako např. linkovací servery, sociální sítě (Facebook) a další pokročilé praktiky, jako je např. tvorba microsites.

Veškeré služby jsou vždy konzultovány se zákazníkem, který si nemusí vybrat optimalizaci webu jako celek, ale pouze jeho část, tj. vytvoření PR článku, registraci do katalogů, vytvoření profilu na Facebook či využití služeb copywritera.

 

Cenu za SEO optimalizaci ovlivňuje několik faktorů, zejména konkurečnost klíčových slov a cílení webových stránek (zda-li se cílí na celou republiku nebo třeba jen určitou lokalitu).