Co je SEO strategie?

Jedná se o soubor činností, které vedou k optimálnímu zobrazování webu a jeho jednotlivých cílových stránek ve vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz (plus dalších minoritních vyhledávačích v rámci internetu) na určitá klíčová slova (keywords). Ultimátním cílem je přivést na web co nejvíce relevantních zákazníků, kteří Vás zkontaktují nebo přímo objednají. V dnešní době je SEO mírně kontroverzním pojmem, ale pokud vycházíme z toho, že obsah webu je ten nejdůležitější parametr k hodnocení webu vyhledávači a prezentujeme externí odkazy na web na užitečných a relevantně odpovídajících portálech, děláme vše správně pro to, aby byl web populární a tím i viditelný ve vyhledávačích. K tomu patří i další nezanedbatelné aktivity jako ta správná viditelnost v sociálních sítích.

 

Jak děláme SEO my?

  • zrevidujeme Váš web a prostudujeme si Vaše služby nebo nabídku produktů
  • na základě důkladného prostudování webu provedeme analýzu klíčových slov, která vybere z našeho pohledu nejdůležitější výrazy, na které by jste se měli zobrazovat ve vyhledávačích a které budou jako vyhledávací dotaz co nejpravděpodobněji vkládat Vaši
    potenciální zákazníci a partneři
  • po provedení analýzy klíčových slov a výběru vhodných výrazů navrhneme optimální cílové stránky na Vašem webu, které odpovídají hledanému výrazu, navrhneme jejich strukturu a uživatelskou přístupnost – někdy je potřeba tyto podstránky vytvořit – součástí tohoto kroku je kvalitní copywriting
  • provedeme běžnou revizi ostatních podstránek webu a eliminujeme duplicity
  • zvážíme přínos on-page SEO (viz výše – revize stránek a úprava textů) a off-page SEO (linkbuilding)
  • v případě potřeby navrhneme linkbuildingovou strategii – systematické vytváření hodnotných a přínosných zpětných odkazů – toto jsou odkazy z optimálních a relevantních webů, se kterými spolupracujeme nebo nově navážeme spolupráci pro Vaši oblast
  • zaměříme se na Vaši prezentaci na sociálních sítích s hlavním důrazem na Facebook a Pinterest
  • nastavíme měření návštěv a konverzí na webu z organických vyhledávačů – Google.cz a Seznam.cz