5 nejčastějších způsobů linkbuildingu

5 nejčastějších způsobů linkbuildingu, se kterými se můžete potkat.

 

1 . Diskuze a fóra

Tento způsob je úplně nejsnadnější. Stačí vám totiž najít vhodnou diskuzi, která je spojena s vašim tématem stránky nebo produktem. Důležité je myslet na to, že byste měli vaším přidaným komentářem poradit nebo popsat svou zkušenost s produktem či službou. Pokud nebude mít přidanou hodnotu, může se vám stát, že váš příspěvek správci smažou. Diskuzní fóra vám navíc někdy nevloží hypertextový odkaz nebo vloží nofollow odkaz.

 

2. Katalogy

Zápis do katalogů také není náročný. Postačí mít kontaktní údaje firmy a můžete začít registrovat. Nejznámější firemní katalogy jsou asi Firmy.cz od Seznamu a Moje firma od Google. Nové zápisy většinou podléhají schvalovacímu procesu, takže je nutné kontrolovat, zda je váš zápis již publikovaný. Než ale začnete vyplňovat dlouhý formulář, tak se podívejte jestli vaše firma již v katalogu náhodou není zaregistrována. Často vám to ušetří spousty času zbytečného vyplňování.

 

3. PR články

Dostáváme s k více časově náročným typům linkbuildingu a tím je publikování PR článků na externích webech. Při publikaci PR článků je důležité udělat průzkum, na které weby byste chtěli článek umístit a oslovit je s nabídkou. Občas mají webové stránky ceníky přímo na webu, ale i tak je oslovte zda by byli ochotní zveřejnit článek od vaší firmy. PR článek by měl být také správně napsán, obsahovat vaše klíčová slova a správně zvolené anchor texty odkazů. Při odesílání hotového článku nezapomeňte na odkazy a přiložení fotografií.

 

4. Sociální sítě

Není nic snadnějšího než si založit firemní profily na sociálních sítích. O vytvořené profily se sice musíte občas starat a vložit nějaký ten příspěvek, ale stojí to za to. Kvalita webových stránek sociálních sítí je totiž velmi vysoká. Určitě doporučujeme mít Facebook, Google +, Youtube a Instagram. A také si dejte pozor zda profil registrujete opravdu jako profil firmy či značky.

 

5. Influenceři

Zapojení známé osobnosti z online světa vám přinese nejen kvalitní odkaz, ale také návštěvnost a zvýšení povědomí o vaší značce. Lepší influenceři si mohou říct za spolupráci i desetitisíce. Proto vybírejte osobu pečlivě s přihlédnutím na téma tvorby, k počtu sledujících a hlavně k jeho cílové skupině. Propagovat alkohol nebo tabákové výrobky pomocí blogera, kterého sledují převážně děti v rozmezí 12-15 let není vhodné.

Vždy, když děláte linkbuildulding, tak myslete na předchozí článek -> Kontrolujte si kvalitu stránek, na který chcete odkaz umístit, anchor a vstupní stránku.